lördag 11 april 2009

fredag/lördag !

hann inte skriva mer igår , for till mormor vid 4 , sov dära. har inte så mycket att skriva om igår , vi åt gott (tacos) och hade det mysigt. vaknade halv 10 av att tarzan krafsade på dörren , gull kissen min! myste ett tag med han , åt frukost och lotta kom vid 11. sen kom mamma och elvira oxå , då gick jag och lotta på hemköp och köpte godis och joltcola , som jag sitter och äter/dricker nu , mumma. håller på att fixa i bloggen nu , tänkte att grönt kan va fint nu till våren , gjorde en ny header igår. men får se om det blir att jag sätter in den eller om jag gör en ännu nyare. nu ska jag fortsätta med fixandet på bloggen och tjocka mig med lite gotta. sen blir det väl att läsa lite , så jag läser ut boken (gömda) som jag har läst nu i 3 månader. men jag orkar typ aldrig läsa heller , har dessutom läst en annan bok samtidigt. lägger in lite bilder nu oxå , fast i ett annat inlägg. men nu ska jag inte slösa på eran tid nå mer.

puss / j

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar