lördag 18 april 2009

fredag och lördag !


hann inte skriva något mer igår , men vi förlorade iallafall matchen , men det var ändå roligt att spela. sen efter matchen gick jag och lotta till mormor , vi åt och sånt. efter maten gick jag och lotta till godisarenan och köpte massa godis. när vi kom tillbaka till mormor , spelade vi yatzy och åt massa godis och drack läsk , m y s p y s.

lördag; vaknade vid 10 ngt , men låg kvar i sängen ett tag. sen vid 11 (?) kom lotta , då gjorde vi frukost och sånt. sen kom mamma vid 2/halv 3 , åt lunch och kollade lite i hm katalogen. men ska iaf beställa 2 linnen. när ja kom hem cyklade jag och fanny till godisarenan , köpte lite godis. sen såg vi kallt byte 1 , den är mycket läskigare än 2an , men love på den ändå! sen gick jag hem och åt middag , grillad kyckling och potatisgratäng , mumma. annars har vi bara suttit vid datan och sånt ikväll. hon gick hem vid 9 , såg robinson ett tag då. har nyss pratat med fanny i 1 och en halv timma. men nu ska jag snart se patrik 1,5 , älskar den filmen också.

men nu har jag inget mer att skriva

puss så länge / jh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar