fredag 10 april 2009

glad påsk :)

skolan som vilken vanlig dag som helst idag då , fast vi hade elevensval och som tur började vi 9. först på morgonen hade vi bild , det var någon bildtävlig , jag vann verkligen inte. sen rast och efter rasten hade vi en staffet med ägg i sked , vi vann inte , men nästan faktikst. sen lunch , sen tråk promenad runt typ halva boden. men jag och maggan är ju så smarta så vi går längre än vad vi skulle och sen hittade vi inte henrik , så han kunde inte pricka av oss. så vi gick till mormor och fikade och sen ringde vi han. sen tog vi bussen hem , när jag kom hem tog jag och fanny bussen in till stan igen och köpte massa godis på coop. vi var där ett tag och sen gick vi till mormor och sen bussen hem igen. hon sovde här , vi var själva och gjorde mat och massa annat roligt. har iaf fått ett påskägg med godis och 100 kr , mumma :)


jag älskar dej verkligen bästavän ;-*

2 kommentarer:

  1. älskar dej så himla mycket min vänn ;*<3 du är allt!

    SvaraRadera
  2. men du julia , du och maggan var inte ensamma , jag och amanda gick ju oxå fel (H) <333333333333333333333333333333333

    SvaraRadera