fredag 20 mars 2009

tors & fre !

hann elr rättare sagt så orkade jag inte skriva igår , så skriver nu ist.

torsdag; skola till 2 , hade musik-matte-no-matte-svenska. på musiken hade vi prov , det gick väldigt bra faktiskt , hade ju inte heller pluggat så mkt. sen när jag kom hem skottade jag lite , fick pengar för det så. sen for vi till mormor och åt palt , gott. gick på coop sen och köpte en b&j tills imr , då ska jag , my och maggan ha filmkväll med b&j , mys och mums. sen nu ikv har jag mest sett tv och datan och duschat.

fredag; skolan idag som vanligt då , hade alla lektioner som vanligt idag då , so-ma-no-sv-bild. när jag kom hem har jag suttit här vid den älskade datan. har hunnit att vara på godisarenan och så har jag faktiskt hunnit att ta fram lite av det som ska packas till DM i helgen. ska snart äta tacos och sen ha film kväll med my och maggan och b&j får vi väl ändå inte glömma. skriver på måndag igen förhoppningsvis. hare toppen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar