onsdag 18 mars 2009

mån och tis !

har inte skrivit på ett tag nu , men har inte suttit så mycket vid datan. skriver nu istället om idag och går.

tisdag; skolan var väl som vanligt , dom vanliga ämnena och så. när jag kom hem var jag med maggan ett tag. vi gick till mig och åt vofflor , sen gick vi till henne. var bara med henne ett tag , skulle på fotbollsträning. det var den första träningen för i år , sin skojj ju. jag , lollo och my duschade där , vi hade det mkt roligt. sen vare typ ngt fotbolls möte , kom hem vid halv 9. satt här vid datan ett tag och sen gick jag och såg andra avenyn , gick och la mig vid 10.

onsdag; hade frilufsdag idag , jag och maggan och emma pimplade. ingen utav oss fick ngn fisk , men det var ändå roligt. vi slutade 12 , då gick jag och maggan till ishallen och bara tog det lite lungt. sen gick vi in till stan och gick till mormor och fikade. vi tog bussen hem som gick 2 tror jag. lollo skulle också åka med den bussen , men höll på att åka med 03an. vi satt med henne också och pratade. sen gick jag och maggan till mig , så fick jag byta om också. vi gick till henne så fick hon ta på dig träningskläderna och sen gick vi till mig igen. då bytte jag om till träningskläderna igen , sen vare bara att åka på träning. den var rätt rolig idag , men mkt jobbig. nu ska jag inte slösa eran tid ngt mer , ska hoppa in i duschen och sen äta.

ha det toppen :)

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA jag skulle te vittjärv (aaaaa) hehe , <3333333333333333 ;) älskar er två :* <3333

    SvaraRadera