lördag 7 mars 2009

lördag !

har ju inte skrivit sen i trosdag , ska verkligen försöka skärpa mig med skrivandet. aja har iaf åkt skidor med fanny idag , vi är väldigt duktiga som har åkt från bodsvedjan till sävast , en mil faktikst. sen mitt i allt satte vi oss i skidspåret och fikade , mys. sen åkte vi hem igen , har sett alvin och gänget och sånt. vid 5 var jag med fanny igen. sen åt jag middag och en bakelse , tjockt. haha sen skjutsade mamma mig och fanny på godisarenan , vi köpte massa godis. sen har vi bara sett beck och tjockat oss. vi såg en beck sen typ 2001 , men den var faktiskt bra. sitter här nu och kolla gamla bilder , saknar och vill ha sommar. nu ska jag nog fixa en ny header och sen fixa lite i bloggen. skriver förhoppnings vis imr :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar