fredag 27 februari 2009

oseriösa.se ! :)

var nyss och åkte skridskor med maggan , ramlade 4 ggn och maggan fällde mej engång , för att hon inte kan bromsa. först så skulle jag göra ngn fint och sånt ramlade jag och slog i knäet för andra gången. sen så hade jag skydden på mej och så åkte jag skridskor och ramlade igen och sen sköt hon mig på knäet , maggan är dum just nu. jag vann med 20-6 , maggan är duktig som inte kan bromsa. nu sitter vi här och är VÄLDIGT hyper och skrattar åt ; http://www.youtube.com/watch?v=CpjKPy64NpM. på bussen var vi oxå väldigt hypra. HAHA , på dollarstore så fes jag och så frågade jag maggan ba var du det du som fes? maggan fick världens blick av en tant. men jag kan säga att hon oxå fes på dollar och då var det faktiskt hon. sorry för det oseriösa inlägget :)

puss

1 kommentar:

  1. Haha, jag bromsar på mitt egna lilla sätt ;)<333 Älskar dig mest Trosan<333333

    SvaraRadera