torsdag 5 februari 2009

onsdag och torsdag !

skrev inget igår , satt faktiskt inte alls vid datan ngt igår. känner mig faktiskt stot. aja , ska skriva om igår och idag nu.

onsdag; skolan till halv 4 , det går faktiskt fortare att gå till halv 4 , än att gå till 2. eller bara ibland , låter rätt konstigt , men så äre enligt mig. på gympan hade vi styrke bingo , mycket kul men verkligen jobbigt. vårat lag vann ju inte direkt , haha. på non fick vi vårat slime , annars gjorde vi typ inget på non. när skolan slutat hade vi träning. det var bara att gå direkt till sanden. träningen gick sådär , men inte bäst. när jag kom hem duschade jag och spelade skip-bo. senare åt jag godis och såg på tv. lyckades ha godislöfte i en dag. känner mig inte så stolt direkt. gick och la mig vid 9 ngt , men var svin trött. eller spelade lite quadra pop också. somnade ju inte heller fören vid 10 ngt.

torsdag; skolan idag , den har gått ovanligt fort för att vara torsdag. på den ena rasten spelade jag och alfboy (louise) cirus mot fridaw och margareta. vi vann rätt stort , hehe. på non höll vi på med ngt kallt , kommer inte ihåg vad det hette. var iaf typ 200 -. vi gjorde glass , väldigt mums. när jag kom hem spelade jag lite skip-bo. jag vet att jag nöter det. ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. men nu har jag faktiskt skrivit rätt mkt. har iaf väldigt mycket tränings verk från gympa igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar