söndag 11 januari 2009

lördag :)

hej på er alla! :Dvar på ikea med sis (fanny) idag elr it bara ikea men.
vi gick igenom hela ikea på typ 15 min , haha.
sen gick vi på skopunkten , vi båda köpte skor , vi köpte likdana.
sen gick vi på djurmagazinet , kollade på söta och äckliga fiskar.
sen såklart blev det candyworld , asså älska!
köpte godis för 30 och en dricka.
blev stadium och intersport sen och ikea en gång till , eller vi satt bara i en soffa.
blev att vi gick och sökte fannys mamma och hennes broscha efter ett tag.
vi gick och åt på ikea sen , köttbullar och potatis , haha.HAHAH! våra skämt , älska! :)
kommer inte riktigt ihåg när vi for hem , men kom hem för rätt länge sen nu.
nu blir det väl datan resten av kvällen! (y)
min och fannys ren hugo , han får verkligen inte dö , kör SAKTA , haha :)
här kommer lite av min och fannys bästa humor ; jag är jevle förbannad på dig , per gessle stad , sverigebrunch , tackfuckyou , vi har alltid stulit en gran då mår man bra , anders björk har schysta lökar och står på torget och röker gräs , kissa i hissen , tanten visade tantfuckyou och skällde ut dom totalt.
dom sa ju allt dt på radion (a)

kommer bilder sen!

älskar dig fanny! , du är mitt allt hun! <3



pusstjo ♥

Dagens vill ha: pengar :)
Dagens klädsel: mjukisar , tröja , kofta och underkläder
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt och fult
Dagens låt: james morrison ft.nelly furtado - broken strings
Dagens planer: datan tror jag
Dagens bästa; fanny<3
Dagens roligaste: helt klart fanny<3
Dagens dummaste: mitt hår
Dagens drog: godis
Dagens köp: skor , läsk , godis , batterier (y)
Dagens humör: toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar