söndag 11 januari 2009

brandbilen :)

första skoldagen idag efter lovet då!
den gick otroligt fort faktiskt.
på non gjorde vi muffins , brända haha.
branalarmet gick igång och brandbilen kom.
så nu får nog skolan betala mkt pengar , på grund av våran klass (a)
sen när jag kom hem gick jag och maria till henne och åt.
sen var med med sofia och alva :)
efter båda hade ätit gick jag och maria (margareta) och sålde lotter.
vi var ute och sålde i 2 timmar och en mktmkt läskig gubbe.
orkar inte skriva om han , jag och maria trodde typ att han skulle röva bort mig.
för det var jag som sålde dära , haha.
vi kom in vid halv 8 , kollade lite kläder och så.
nu sitter jag hära och ska snart gå och ta ngt att äta.
super skönt med fredag imr , ska vara med sis! <3

pusstjo på er! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar