lördag 16 maj 2009

fredag o lördag

skolan idag gick fort , vi gjorde inte så mycket på lektionerna så. sen efter skolan for jag , ek , lollo och näsan hem till mig , vi fikade och spelade fotboll. sen vid typ 4 åkte dom hem , var med fanny då ett tag. sen åt jag och sen cyklade jag och fanny till björknäs , hon hade träning. kom hem vid 8 , då cyklade jag och näsan till ek och lollo. vi var ute och spelade massa cirkus. sen gick vi typ och la oss vid 12 , lite skrattanfall fick vi oxå , haha. sen vaknade vi vid halv 10 och sen kom flexi (stavning?) och myste med oss. annars har vi bara spelat cirkus och ätit frukost. jag och näsan cyklade hem vid halv 12 och nu sitter jag här och äter nudlar och ska snart vara med fanny. sen match , vet inte riktigt vars men. laddar upp bilder i ett annat inlägg (:
puss / jh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar